onsdag 21 juli 2010

Bilder....

Nu är jag på samma plats som min sladd!!!
Så här kommer det lite bilder från igår kväll.



Kolla så vackert gräs som myrorna har planterat runt sin stack!



Den vackra Byskeälven!
En kväll i Juli.



Samma älv, som vi ser den från bivacken uppe på Backen.
Ingen dålig utsikt, eller hur?



Eftersom det är svårt att slita sig från den vackra utsikten så blir det en hel del timmar i bivacken.
Nu när det börjar skymma en aning så är det extra mysigt med en eld.


©


10 kommentarer:

  1. Underbara bilder....mmmm Byske älv! Här nere finns inga älvar.

    SvaraRadera
  2. ....och ingen kommentar från mig; hur kunde den försvinna. Värmeslag i laptopen. Hursom så beundrar jag din fotokonst och naturligtvis motiven. Du har fått så vackert ljus och djup i dina bilder.

    SvaraRadera
  3. I kväll sitter ni nog hellre inne, antar jag, för regnet har väl hamnat även över er. Annars ser det ju mysigt ut vid älven.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder som får mig att längta till Hälsingland där älven Ljusnan rinner längs min hembygd

    SvaraRadera
  5. ÅaaÖ, Älven rinner på hela tiden...he jer bara å komma!

    SvaraRadera
  6. Ingabritt, nu ger du mig oförtjänt beröm, men tack i alla fall! Jag bara trycker utan att lägga den minsta lilla tid på det...blir det bra så tackar jag om inte så gör det inget...digitala kameror är ett lyft för en ohändig fotograf...

    SvaraRadera
  7. va...har det regnat...??? Vi behöver allt vatten vi kan få.

    SvaraRadera
  8. Anita, livet vid en älv är alltid spännande och vackert. Som en livsnerv....

    SvaraRadera
  9. Blir lite avis faktiskt, är det paradiset månntro du lever i, ja jag tror det

    SvaraRadera