torsdag 1 juli 2010

Blommor &Bus


Centrera

Igår blev vi glatt överraskade med trevligt besök och vackra blomster!
För en stund blev det livat på Backen med glada ungar, livliga hundar och alldeles för många myggor.
Men som vi sa: Kanske tur att myggen finns annars skulle vi "må ihjäl oss".... fast nog tusan tycker jag att det är mer mygg än vanligt, eller så har man gått och blivit känslig på gamla dar.
En trevlig kväll blev det hur som helst, som nu är bevarad i våra minnen.



Inte helt lätt att få dom små på en bild samtidigt, och absolut omöjligt att få dom båda på rätt köl....men att visa deras glada humör var lätt som en plätt!!

©

8 kommentarer:

  1. Jag tror det är mer mygg än vanligt i år. Var ute i skogen igår och blev tappad på minst en halvliter blod.

    SvaraRadera
  2. Motvallsgubbe, nu förstår jag varför jag känner mig lite klen när jag går till sängen....blodförlust!!!
    Tack för att du klargjort detta.

    SvaraRadera
  3. Vad firade ni för bemärkelsedag i går då?

    När ska vi till skogs? du får höra av dig när du är redo.

    SvaraRadera
  4. En eftersläpning på vara gemärkelsedagar...
    Alltså jag får nog inte ihop en skogstur... tråkigt men så är det. Jag ska skriva dej ett mail.

    SvaraRadera
  5. Oj vilken tjusig bukett! Oj vilka glada ungar!

    Oj vad härligt!!! :)

    /Marie
    http://mias.blogg.se
    http://www.meraord.se

    SvaraRadera
  6. Marie, vackra blommor och glada barn, vad kan man mer begära..??

    SvaraRadera
  7. "Ungar och hundar och hembryggt äppelvin" kom för mitt inre. Älskar Alf Robertssons röst. Myggen, fy för bövelen. Själv är jag så träig och seg så myggen skyr mig men mannen som är unger och dessutom lättstucken, han är still attraktiv.

    SvaraRadera