tisdag 14 juni 2011

Två månader sedan...


Ja till och med lite drygt två månader har gått sedan förra inlägget och sedan vi fick det tråkiga beskedet.
En massa undersökningar och en massa cellgiftsbehandlingar har Maken genomgått. Fler väntar, samt operation och cellgift/strålning.
Många sorgsna stunder har passerat och fler lär komma.
Vi har dock bestämt att detta ska gå bra och att Maken ska bli frisk så småningom, men än återstår det mycket möda innan dess.
Som ni förstår så blir det inte mycket kraft kvar till att blogga.
Nu gäller det att fokusera på viktiga saker.
Önskar er alla en trevlig och framförallt frisk sommar.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Bilden har jag lånat på Google
Konstnären heter Eva Björk

9 kommentarer:

  1. Å, så jobbigt! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ordnar sig för er.

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Men gullevännen, så hemskt att höra! Men nu förstår jag varför din "röst" har tystnat. Klart som korvspad att fokus ska ligga på maken och hans tillfrisknande! Ta väl vara på honom och dig själv; under såna här omständigheter är det minst lika tungt för anhöriga som för den sjukdomsdrabbade själv.

    Skickar så många goda tankar jag bara förmår högt över havet och bortemot land! Och tonvis med medmänsklig kärlek ♥♥♥

    Och du, så klart han fixar detta! Med mycket jävlaranamma och en god kvinna vid sin sida går det mesta att övervinna!

    SvaraRadera
  3. Du vet att vi tänker på er och håller alla tummar för att sommaren ska sluta i dur för er del. Kram igen.

    SvaraRadera
  4. All styrka till er båda. Jo ni kommer att gråta och förtvivla många stunder, men ni SKA klara detta. Tillsammans ska ni orka.

    Sköt om er. Och skriv när du har ord, tid och behov.

    Varmaste kramarna!

    SvaraRadera
  5. Många kramar till er båda.
    Hoppas ni trots allt ska få en fin sommar

    SvaraRadera
  6. mats i träsket19 juni 2011 kl. 16:04

    Kramar och tankar skickar jag!!

    SvaraRadera
  7. Värme, tankar, kärlek i mängder så stora jag förmår.

    SvaraRadera
  8. Jag skickar dig och maken läkande tankar. Glöm inte att ta hand om dig själv, så du orkar finnas till för honom.

    SvaraRadera
  9. Tack alla snälla!
    Idag är jag hemma i Pörtet för att tvätta.
    Tänkte göra en massa annat också men det blir liksom bara ett evigt irrande....så snart nästa maskin är klar så beger jag mig till Maken och stugan, det är där jag vill vara!
    Era fina ord sparar jag inom mig!

    SvaraRadera