onsdag 26 april 2017

Segt....

Just nu går skrivandet väldigt sakta.... Kommer inte till skott så att säga.
Egentligen borde jag skämmas det är ju bara att ta sig i den så kallade kragen.... Men ibland är det ju helt hopplöst att placera orden där man vill ha dom....om man nu ens hittar några som är lämpliga att placera....SUCK!
Vet ju att detta är en skrivares förbannelse men jag blir så less när det drabbar mig allt som oftast.
Nä nu har jag klagat nog för denna gång och ska försöka skärpa till mig.
Lev Läs & Skriv mina vänner.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

5 kommentarer:

  1. sänk kraven...? skriva ska väl vara roligt.

    SvaraRadera
  2. Har redan sänkt ribban under marknivå....känns det som i alla fall!

    SvaraRadera
  3. För vem ska du skämmas? Det är inte ett arbete du ska utföra. Det är en hobby och den ska ju ge
    dig någon slags tillfredsställande. En dag infinner sig säkert inspirationen och orden bara radar upp sig.
    Ha det bra och trevlig Valborg.

    SvaraRadera
  4. Visst är det så. Jag skäms inte men jag tycker inte det är någon idé att skriva en dålig ( i mitt tycke ) text. Det är absolut inte tillfredsställande. Men jag ger inte upp....än....

    SvaraRadera
  5. (Jan Guillou lämnar en ofärdig mening på kvällen... lättare att bara fortsätta på morgonen)

    SvaraRadera