fredag 16 juni 2017

Tre dagar i mitt liv!



Vissa dagar blir bättre än andra.
Helt utan förvarning möts man av trevliga människor och av positiva intryck!
Visserligen trodde jag ju inte att det skulle vara en massa trista typer som valt att gå på en Skrivar&Yogakurs på Medlefors, men det blev en mycket bättre kurs än jag trott.
Nu är jag ju en enfaldig och sorgsen figur av ohejdad vana, men tack och lov kan jag ännu ta till mig positivism när den bjuds.
Skrivandets glädje hos mina kurskamrater kommer nog att smitta av sig.
Hoppas det!
Yogan....ja där har jag nog ett större motstånd. Men som vår ledare sa så måste man jobba för att finna det magiska i Yogan. Kan bli svårt med mitt hämmande synsätt på meningen med livet, men som jag tidigare skrivit här på bloggen: Det tarvas ett visst motstånd för att utvecklas.
Sammanfattningsvis: Jag är glad att jag gått den här kursen och framförallt är jag glad över möten med nya människor.  Vissa lämnar mer att önska.


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar