tisdag 18 juli 2017

Ny dag!

Ja men då får jag uppleva ännu en dag!
Vet inte vad som hänt mig men mina dagar börjar allt senare. Från att alltid ( nästan i alla fall) varit som en pigg mört redan vid sextiden så plägar jag numera inte lämna sängen förrän vid niotiden....
Om nu detta är något negativt vet jag inte. Jag hinner minsann utföra mina få sysslor ändå.
När man bor i lägenhet så kan det faktiskt vara lika så gott att ligga tyst (??) och stilla i sin säng tills resten av husets innevånare vaknat.
Sommaren fortskrider på sitt eget vis och vädrets makt råder vi inte på. Trist för alla som gillar sol och värme men ska jag vara helt ärlig så har jag inte lidit så värst mycket.
Jag skojade med en bekant och sa att det är bara att gilla läget, ta på sig solglasögon och köra kupévärmaren!
Själv ser jag fram emot hösten som är min favoritårstid. Längtar redan nu efter svampplockningen....
Nej, nu ska jag väl packa badväskan. Om det är för kallt att bada utomhus så kan man med fördel ta några simtag i stadens badhus.
Simma lugnt!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar