torsdag 28 september 2017

Svunnen tid!

Än en gång har jag så låtit tiden passera utan att göra ett endaste inlägg här på bloggen.
Trots goda avsikter att göra precis det....
Sommaren har passerat med blandat resultat både vädermässigt och händelsemässigt.
Om jag ska summera den svunna tiden så måste jag nog säga att den varit hyfsad.... men inte fulländad.
Men vad kan man vänta sig för en dam i övre tonåren? Månne ställer jag för höga krav.
Har förgyllt vissa dagar med utflykter lite hit och dit. 
I närområdet och till annat land. 
Allt jag fått uppleva har jag numera lagrat på min egen hårddisk. Ingen större vits att pådyvla andra mina känslor och det är väl just det som känns lite trist, och det är väl just där "skon klämmer" en aning.
Trots trevligt resesällskap så är det lite tomt när man kommer hem och inte har någon att ventilera sina upplevelser med, i det vardagliga livet. 
Ensamheten blir mer påtaglig efter trevligt umgänge....
Att spontant prata om en och annan händelse med någon annan.
Är dock glad att jag än så länge kan minnas vad jag gjort i sommar!!!!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2 kommentarer:

  1. Jag har en mamma som är dement, så jag håller helt med dig om det sista. I somras firade vi hennes 90-årsdag. För ett par dagar sedan var jag hemma hos henne. Då frågade jag henne hur gammal hon är. Hon visste inte :(

    SvaraRadera
  2. Händer att jag förtränger min ålder.... känner mig inte så gammal som personbeviset visar.... men det är ju en annan sak. Vi ska vara glada så länge skallen fungerar någorlunda.

    SvaraRadera