tisdag 23 november 2010

Premiär!


Äntligen har vi fått på oss laggarna i vinter. Det är en skön känsla att åka skidor. Att fritt ta sig fram i skog och mark.... Men än är det för lite snö för att det ska gå problemfritt. Maken spårade och när vi kom in i skogen var det mera lingonris att åka på än snö....men det gled bra det också. Vi hade nog vallat rätt!!! Det blev nu ingen lång tur så här första gången för säsongen, det är bäst att inte förhäva sig. Man måste vara snäll mot de sedan ifjol slumrande små, små musklerna. Igår kväll föll det en aning snö men det verkar som om södra Sverige får betydligt mer skidföre än vi.



IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

6 kommentarer:

  1. VAAA? Har du RÖDA vita blixten? Det var som...

    SvaraRadera
  2. Yes, Men mina heter Röda Faran...Maken har Vita Blixten!

    SvaraRadera
  3. Å mina heter Järvinen.
    Nu blir jag ordentligt avis. Fast egentligen inte förrän den 21 dec då vi kommer hem från Thailand. Nu ser jag fram emot värme och värme.

    SvaraRadera
  4. Men Ingabritt int ska du va avis....Järvis och snö, he jer bar å åk!!!
    Skit i Thailand!

    SvaraRadera
  5. Jag får se om mina vallningfria kommer fram i år. I fjol blev det aldrig av att jag motionerade dom. Och vad dom heter har jag inte det blekaste om.

    SvaraRadera
  6. Cici, hög tid att du bekantar dig med laggarna...

    SvaraRadera