onsdag 29 december 2010

Ännu en gång...



Så har vi då firat ännu en bröllopsdag.
Den trettiosjunde!
I år firades dagen tillsammans med barn och barnbarn.
Vackra blommor hamnade i Pörtet dagen till ära och Maken lagade en superb älggryta.

Lite bubbeldricka dracks i "De omöjliga glasen" ( fast bara av jubilarerna...) de andra fick nöja sig med de små vanliga.

Någon skillnad ska det väl ändå vara.
Allt eftersom kvällen led så blev Maken alltmer tyst och stilla, såg nästan ut som om han ville vara för sig själv....var det månne så illa att han tyckte att det får räcka nu????

Inga mer bröllopsdagar att se fram emot...???
Det visade sig dock att min avslutade magsjuka hade bytt bostad...

Kvällen blev lite avslagen och Maken förpassades till sovrum och toalett.
Ja så kan det också bli.

Hoppas att nästa bröllopsdag ska bli muntrare.




I år trängdes bubbeldrickan med lite bokmärkespyssel...

IIIIIIIIIIIIIIIIII

14 kommentarer:

  1. Tarmslingan lever nu upp till sitt namn... Hoppas ni blir av med eländet fort och får må bättre. Och grattis till milstolpen, vi väntar till sommaren med våran!!

    SvaraRadera
  2. tack mats, ja nog fan slingrar sig den där skitormen allt....
    Jag grattar er i förskott!

    SvaraRadera
  3. Ja du Tant Grön här jobbas det...mest i medvind!

    SvaraRadera
  4. Ja du Inger så det kan bli, men jag må säga att det var underbart fina röda rosor å tänk att fira med älskade barn och barnbarn. Gratulationer till er bägge och en särskild tanke till stackaren som invaderat toaletten.

    SvaraRadera
  5. Stackars M! Att det tog så lång tid innan det hade spridit sig, något att tänka på.
    Stort grattis!

    SvaraRadera
  6. Magsjuka ....då vill man bara dö! Jag tänkte på den goa älggrytan......till ingen nytta för husbonden!

    SvaraRadera
  7. Grattis till Er båda.
    Och TACK för den fina virkade stjärnan jag fick per post. Blev jätteglad ska du veta.
    En stor kram till dig.

    SvaraRadera
  8. Grattis så här i efterskott. (Vi firade faktiskt guldbröllop i fjor !!)
    Jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  9. Tant Grön-Eva,nu är det bra igen...och rosorna är fina än!

    SvaraRadera
  10. Tack Cici, ...om det nu var jag som smittade...en vecka är lång tid när det gäller magsjuka.

    SvaraRadera
  11. Åsa, desto mer till oss andra!!!

    SvaraRadera
  12. Då grattar jag dig Mammi i efterskott till guldmedaljen!!!

    SvaraRadera