torsdag 27 januari 2011

KlagoLÅT!!!



Har just besökt Vårdcentralen för mitt onda högeröra. Nog blev jag besviken när det visade sig att det är vajsing på båda och att det vänstra visst är i sämre skick????? Fast det är i det högra jag har ont så det så. Oavsett vad undersökningen visade...
Eftersom det lika är åt fanders så ska jag förstärka den känslan genom att baka.
Nu har jag varit bakfri sedan i höstas, om man bortser från havreflarnen till jul.

//////////////////////


Bilden lånad från Google


6 kommentarer:

  1. Uff då! Inte alls trevligt! Bakning brukar lindra det mesta ;-)

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ont i örat är nästan snäppet värre än tandvärk, i alla fall de gånger jag har provat på det. Har hål på ena trumhinnan och det är inte roligt om det kommer in vatten eller annat där.

    Undrar om bakning ligger i luften. Jag sa för bara några minuter sen till hundarna att jag tror jag ska baka bullar. Om det nu inte skulle bli av så tror jag inte att dom skvallrar för husse.

    SvaraRadera
  3. Aj aj aj ont i örat är ont!
    Inflammation?

    SvaraRadera
  4. Pennelina, eller så förstärks eländet.... Har bakat mycket i mina dar men i höstas blev det dåligt resultat varje gång jag rörde ihop en deg, då sa jag upp mig....men nu har jag tänkt prova på igen...

    SvaraRadera
  5. Cici, du kan alltid ta en sparktur så får du dig en bulle....

    SvaraRadera
  6. ÅsaÖ, nej ingen inflammation, eventuellt gamla skador som spökar, jag har fått remiss till Staan.

    SvaraRadera