lördag 26 mars 2011

Gulddag!



Vissa dagar är kantade med guld!
Igår var det en sådan dag.
En trevlig dag i Piteå med en fin fin kompis.
Kan inte bli bättre.
Vi gör nu inte så mycket väsen av det där med shopping men vi pratar desto mer om ditt och datt.
Och så äter vi en god lunch, länge.....
Ett par Trisslotter hör också till.
Att det inte blir några stora vinster att tala om gör nästan ingenting, vi har trevligt i alla fall.
Bästa vinsten är ju en fin vänskap!

IIIIIIIIIIIIIIII

Bilden från Google

15 kommentarer:

  1. Gulddagar är ju toppen. Det jag skrev i förra inlägget ang. grammatik, var ju att den numera är på en helt annan nivå. Jag hatade grammatik för den var ju så jobbig och onödig tyckte jag. Här har vi sol och vårväder, men frost om nätterna, får inte riktigt ihop det med att gå över till sommartid.
    Vårkram

    SvaraRadera
  2. Felet med gulddagar är att dom är för få. Kan riktigt känna att du fick en massa ny positiv energi. Toppen!

    SvaraRadera
  3. Åsa, nää det var inte DEN Häxan utan en annan....

    SvaraRadera
  4. mammi grammatiken i skolan var ett gissel....som jag önskar att jag tacklat där och då. Vi har också lite för kallt på nätterna, men våren är klart på gång!
    Vårkramar tillbaka.

    SvaraRadera
  5. Cici, visst fick jag positiv energi. Massor faktiskt, som jag hoppas kunna förvalta.

    SvaraRadera
  6. Spännande sidor. Du skriver bra. Hit kommer jag att återvända

    SvaraRadera
  7. Välkommen Lisbeth, alltid trevligt med nya läsare. Nu ska jag titta in hos dig....

    SvaraRadera
  8. hej du.
    Hittade dig bland Cici favoriter.
    Höll med henne det här kan bli en blogg jag följer

    SvaraRadera
  9. Kul, du är som sagt välkommen!

    SvaraRadera
  10. Jäklar, så fint med en dag av solitt guld! Såna kan man aldrig få för många av. Livet tycks leka för frun just nu, eller hur? Flådigt flyt på författandet och fint flicksällskap för en fabulös dag - inga dåliga grejor!

    Gläder mig oerhört åt att det går så bra med det skrivna ordet för dig just nu :oD Här är det fortfarande bara en massa löst rullande trådar som inte vill bli till någon hållbar lärft. That's life.

    SvaraRadera
  11. Håller med dig att vissa dagar är kantade med guld och dem ska vi ta vara på.
    Men även de där grådaskiga dagarna kan vara bra medan man väntar på gulddagarna. Vänskap är livets krydda.
    Jag kom hem från Göteborg i e.m. och har haft gulddagar. Att rå om nära och kära - underbart.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  12. Nina, men nu förstår jag inte....jag anser att du verkar bada i guld....att leva enkelt och kunna ta vara på allting...det är en gåva.Att dessutom känna glädje med andras framgångar, ja då har man ett hjärta av guld! Angående det skrivna ordet så har jag lång väg att vandra innan jag kommer upp i din klass!!

    SvaraRadera
  13. Viola, håller med dig, alla dagar har sin glans.

    SvaraRadera
  14. *rodnar av oförtjänt beröm* Äääh ... Määh ... Din fåntratt! :o)

    SvaraRadera