tisdag 8 mars 2011

Sportlovsdagar...

Tänk vad mycket man hinner med på ett par dagar!! Vädret har varit milt och vi har kunnat vistas en hel del utomhus, vilket väl är meningen när man har sportlov. Intet en endaste sur min hos de små liven gör ju inte saken sämre.



Anton har klättrat upp på garagetaket!



Kerstin väljer att leka Kurragömma.



Storebror steker korv till lunch.



Kerstin vill ha mannagrynsgröt innan läggdax.



Depåstopp för att laga en stropp!



Skidturen går vidare....



Belöning efter skidturen, glass och gofika på brotrappan.



Skönt att vila en stund med lite läsning.



Och idag vankas det semlor förstås....

IIIIIIIIIIIIIIIIII

4 kommentarer:

  1. Ååååååh, så myysigt det ser ut! Taskigt att jag kommer att hinna bli alltför lastgammal för att kunna njuta av barnbarn - om det alls blir några. Får väl njuta av dina istället ;o)

    Och vad skulle det nu vara för fel på dina semlor?! Pallerfia.

    SvaraRadera
  2. Vilka go´ungar du har......."Livets Efterrätt" som det heter.

    SvaraRadera
  3. Pallerfia...guuu så läckert jag har alltid velat vara en PALLERFIA!
    Du får gärna njuta av mina gullungar.
    Fast dina semlor är mycket aptitligare än mina så det så!
    Basta....

    SvaraRadera
  4. Åsa, din efterrätt är också helt underbar....

    SvaraRadera