söndag 3 oktober 2010

Farväl!



Farväl ....far väl!
I helgen har vi sagt farväl till våra vänner i Gobdeskogen. Vi hann dit i grevens tid eftersom de startar den årliga resan mot värmen, redan idag! Som vanligt smörjdes kråset rejält. Trots att det blir allt glesare med våra möten så känns det som om vi aldrig varit isär, det känns skönt. Som sagt goda vänner är en gåva.
Nu önskar jag att vännerna från skogen får en trevlig vistelse i södern.
Kör försiktigt, med andra ord far väl!!!!




IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

7 kommentarer:

  1. Tills vi möts igen...ha en skön söndag..Maria

    SvaraRadera
  2. Man måste nog gilla att färdas på vägarna för att ta sig för denna långa resa fram och åter varje vinter. Inget för mig med andra ord.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig - vänner är en gåva. Vänner -fast det kan gå en tid mellan träffarna - känns som det vore igår.
    Jag förstår dem som lämnar vintern. Jag avskyr kyla. Vi har pratat om att vara i södern 2-3 månader men det har stannat vid prat.
    Ha det så bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Måste vara skönt att åka till södern nu.

    Goda vänner växer inte på trän. De ska man vara rädd om.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer....idag ska jag ta mig egen skrivartid....

    SvaraRadera
  6. Det var fint att få rå om varandra den gångna helgen. Ni var faktiskt de första "Träskarna" vi mötte då vi kom till N-träsk.
    Det var 30-års vänskapsjubileum i helgen...
    Vi rullar vidare mot söderns land.
    /egon & laila

    SvaraRadera
  7. Stort tack för att ni valde vårat Träsk att bo i....trettio år av vänskap är inte fy skam...och förhoppningsvis blir den mycket längre än så!
    Kör nu försiktigt på Europavägarna!

    SvaraRadera