lördag 7 maj 2016

Humör & Humor

Vaknar till ännu en dag.
Även denna dag är ledig från allvarliga förpliktelser. Om man nu inte anser att det kommer att bli betungande att inhandla ett par skor. Lika bra att erkänna, jag har en stor "fabläss" för skor....och väskor, så det borde bli en angenäm uppgift. 
Om jag nu hittar något som passar.
För övrigt är det fortsatt kamp med att hålla sams med kroppen.
Den gnisslar lite här och där men det har den gjort förr så det borde jag kunna hantera.
Om jag fick önska mig något idag så vore det väl ett gott skratt eller två.
Jag hade mer humor i mitt liv förr.
Nu är det mer "dåligt humör" i skallen.
Tråkigt beteende med andra ord.
Googlade på skratt för att leta efter en kul bild och visst blev jag lite muntrare till sinnet.
Nu ska jag försöka ordna till anletsdragen och hålla in magen och gå ner på Staan.....


Detta tycker jag är kul....min typ av humor!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



2 kommentarer:

  1. Sommarvikt, det låter härligt.
    Höstvikt, den tiden den sorgen.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Viola, kul att du tittade in hos mig igen. Ska nog försöka ställa om vågen....

    SvaraRadera