fredag 20 maj 2016

Shantung 23 !!!!



Nu är jag nere i nostalgiträsket på riktigt!
Vaknade"före skam hade skott sig" och började förstås tänka på den kommande nostalgitrippen till Lidköping och Strömstad.
Tankarna snurrade och hipps vipps parkerade ett namn i skallen....Shantung 23!!!!
Det var det coolaste läppstiftet jag visste under 60-talet.
ALLA hade Shantung 23.
Jag gillar fortfarande läppstift men nu vet jag då inte ens vad det heter ....
För övrigt så är packningen snart i hamn, blev så lättad när min Reseledare/chaufför sa att Toyotan har större bagageutrymme än man kan tro. Skyndsamt valde jag en lite större väska och se, den blev full i ett nafs.
I morgon bär det av och på söndag ska vi vandra på Lidköpings gator igen....det ska bli sååå kul.
Ha det gött.
Det ska då jag.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar