lördag 28 maj 2016

Hemma.....

Borta bra men hemma bäst.
Fast just nu njuter jag av mina upplevelser med barndomsvännerna. 
Att man kan ha så roligt....
Måste smälta alla intryck.
Kommer nog mera info så småningom....
Målet var Lidköping för att jag och en till av "oss fyra" jobbade på Rörstrand 1968/69.


Ja herre guuu snart 50 år sedan.
Nästa mål var Strömstad där vi sommarjobbade 1967 på Hotel Skagerack.
Ännu längre sedan alltså.....


Mycket har jag sett men förvånansvärt mycket har fallit i glömska. Har dock en känsla att det kommer att poppa upp minnen allteftersom. 
Hur som helst kommer jag att skriva mer senare.
Nu är det en hel del tvätt, och plock....
Lev väl där ute och vårda era minnen.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIII

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till Skellefteå! Det hörs som om du haft en riktigt trevlig resa. Jag sparar alltid mina kvitton när jag är ute och reser och när jag sedan bockar av dom gentemot kontoutdraget så minns jag precis var jag har varit.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till Skellefteå! Det hörs som om du haft en riktigt trevlig resa. Jag sparar alltid mina kvitton när jag är ute och reser och när jag sedan bockar av dom gentemot kontoutdraget så minns jag precis var jag har varit.

    SvaraRadera
  3. Jag ser hur mycket (?) pengar jag har förstört.....
    Skämt åsido jag har haft en underbar resa som är värt varenda förbrukad slant.

    SvaraRadera