torsdag 16 september 2010

Hemma igen!



Nu är jag åter hemma i mitt lilla hem! Tre trevliga dagar i Riga med en barndomsvän är över. Tiden går fort när man har skrattet med sig.
Vi har vandrat i vackra parker, varit på en rundtur med kultur, shoppat, ätit och druckit gott, bott på ett lyxigt hotell samt gett kroppen en underbar dag på värsta lyxspaet!!!! ( heter det så..??)
Jag ska berätta mer om Riga som har både fördelar och nackdelar....tiggeriet var inte roligt. Mer senare....
Nu ska jag packa upp och som vanligt blir det en hel del tvätt. Jag är ju så funtad att allt som knökats ner i resväskan brukar hamna i maskinen vare sig det använts eller ej....

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

8 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Ser fram emot att höra mer om Riga.

    SvaraRadera
  2. Det lovar jag Marie. Ska gå igenom alla foton och knåpa ihop en vettig text inom en snar framtid!!!

    SvaraRadera
  3. Man kanske ska ta gubben med sig på en sån där lyxtur när valparna har flyttat hemifrån. Välkommen till höstrusket i Träsket.

    SvaraRadera
  4. Tack Cici.
    Ja det var en bra tripp, lagom långt och lång!

    SvaraRadera
  5. Verkar att ha varit en lyckad tripp.Lyxspa är inte helt fel, har inte själv varit på nåt sånt. Men en rejäl massage är inte dumt det heller. Ser fram mot dina bilder.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Det var underbart att få massage och vara ompysslad i flera timmar. Lyxigt är bara förnamnet!

    SvaraRadera
  7. Avundsjuk, jag blir så avundsjuuuuuk nanananananananananana.
    Vackra bilder att drömma sig bort i.

    SvaraRadera
  8. Eva,...allt har en ände, utom korven som har två!
    Nu är det sköna över och jag är hemma i min vanliga enkla miljö. Faktiskt är det så jag trivs allra bäst, men visst är det roligt att få uppleva det där extra ibland.

    SvaraRadera