torsdag 23 september 2010

Tillrättalagt...



Nu har jag återtagit min skrivarvrå på övervåningen. Laptopen är så seg så det känns jobbigt att använda den. Måste nog bli en nyinvestering....
Har alltså flyttat upp alla mina böcker och papper som är ett måste för att jag ska känna mig komfortabel med mitt skrivande.
Passade på att torka bort damm och rensa bort papper som av någon anledning samlats på hög...nu ligger de i papperskorgen som jag hoppas att "någon" snart ska se att den är överfull!!
Allt är tillrättalagt för att sitta och skriva. Regnet öser ner utanför fönstret och ger den rätta stämningen.
Jag är ensam hemma.
Allt är perfekt.
Bara att sätta igång.....

Bilden har jag hittat på Google med hänvisning till Annemarie Körling.


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

5 kommentarer:

  1. Egen härd är guld värd, men nog tror jag att en egen vrå kommer på silverplats.

    SvaraRadera
  2. Så är det Cici! Jag antar att du också längtar efter en sådan...

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med en egen skrivvrå. Lycka till i skrivandet.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Imse, ja visst har jag det bra!!
    Såg att du fått en spännande bok...det är till att ha tur!

    SvaraRadera
  5. Åh, så mysigt med skrivarvrå. Lugn och ro, höstrusk. Tänt ljus, kaffe och regn. Jag längtar till sådana dagar :)

    SvaraRadera