torsdag 29 oktober 2009

Ord från en skrothög....


Vissa dagar vaknar man och känner sig som den skrothög man är! Idag är nästan en sådan morgon, fast jag vägrar att släppa fram skrotet. Jag ska mota stelheten på flykten och svälja kraxet. Behandla mig med vita piller! Ikväll SKA jag på bio. Med tjejerna...Vi ska se "Flickan som lekte med elden" så det så! När förra biobesöket gick av stapeln ( Mannen som hatar kvinnor) däckades jag av influensa och missade allt det roliga. Jag har läst böckerna av Stieg Larsson. Dessa omskrivna böcker som är bra, visst är dom det, men stundtals var det för mycket ord. Jag erkänner att jag läste fort på vissa sidor. Det blev stundtals lite för mycket av det goda eller rättare sagt det onda.... Vänner som redan sett filmen varnar mig för att den är rå så jag kanske måste ta med en kudde att gömma mig bakom. Ska bli spännande!

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt funkade, med skrot och hela konkarongen, så att du fick en härlig kväll. (Får)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig ang Stieg Larssons böcker, men jag hopppas att du kom dig iväg för att se filmen. Ska jag gå på bio ska det vara något kul, läskigt är det mest varje dag ändå. I alla fall om man lyssnar på nyheterna

    SvaraRadera
  3. Flickor, jag är tillbaka i byn efter en trevlig tjejkväll. Först en bit mat och sedan bion.
    Filmen var bra men lite läskig ibland. Jag gillar inte att se slagsmål men det hör ju som sagt till storyn. Fick blunda ett par gånger....
    Vill i alla fall se den tredje filmen också...

    SvaraRadera