torsdag 8 juli 2010

En dag...




Riiiing...4.45
Start av perkulator....
Morgonkiss...
Tvätta bort sömndegen....glo på sin gråa spegelbild....
Göra en macka...
Kaffe, kaffe, kaffe....
Fixa fejset...någorlunda...
Varm bilresa till Umeå...
Vara behjälplig för nära och kära....
In i varma bilen....
Tillbaka till Staan...
Hämta ut ett bedrövligt pass...
Milde Moses så man ser ut!!!!
Veckohandla...
Svettas.....
Cykla sin cykel till Backen....
Pust och stön...
Svalka på sina ben....
Slappa...
Slappa....
Snart kommer natten.....

©

7 kommentarer:

  1. En tuff dag! Hoppas att du får vila ut i morgon!

    SvaraRadera
  2. Vackert foto
    En rolig text som får mig att le. Ser framför mig som en film hur du ränner hit och dit.
    Kan bara instämma med ovanstående.
    Ha det

    SvaraRadera
  3. Cici, den är nu gjord, men fler lär komma...

    SvaraRadera
  4. Anita, igår var igår och idag är en ny dag! Solen värmer oss på backen och jag ska ta en vals med moppen....alltså skurmoppen. Och det blir en tur både med apostlahästar och min svarta cykel.

    SvaraRadera
  5. Ibland blir dagen dryg. Då gäller det att se fram mot väntande vila.
    Passet ja. Varje gång jag får ett nytt pass eller körkort tänker jag- hur kunde jag vara så missnöjd med min förra bild?

    SvaraRadera
  6. Ja si ungdomar va trött dom blir....vänta bara tills ni kommer i min ålder. Har faktiskt varit på fest alla kvällar den här veckan!

    SvaraRadera
  7. ÅsaÖ, men så är du en super-häxa också...Tänk på det. Med oanade krafter....

    SvaraRadera