lördag 10 juli 2010

Packad....



Nu ligger det minneslistor överallt!
Jag är bra på att skriva listor men sämre på att följa dem!

Något ska jag nog glömma även denna gång. Att packa viktualier för en vecka på annan ort blir mer och mer hopplöst för mig.
Ett par dagar brukar jag klara men en vecka!!!!
Dessutom ska det packas grejer både från Stugan och Hemmet.
Blir svettig bara jag tänker på det.
Var har jag ditten och datten???
Här eller där???

Men jag har ju listorna....
Helt klart är det i alla fall att jag ska ta med mig en bok, ska bara bestämma vilken.
Har just läst ut Lyckan är en sällsam fågel.
En bok som jag tyckte var svår att hänga med i från början men som blev en underbar läsning. En bok att minnas.
Läs den!
Men först ska jag läsa lite listor....

Imorgon lämnar vi stugan för ett tag....ha det gott tills vi hörs igen!


©

7 kommentarer:

  1. Ha en skön vistelse på okänd ort!

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig semestervecka!

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha. Nu ska vi ner till bastun och skrapa bort lite skitig hud....

    SvaraRadera
  4. Njut av miljöombytet! :)

    SvaraRadera
  5. Må så gott i bastun och på resan!

    Harriet

    SvaraRadera
  6. Härligt med en tripp mot nya marker. Ha det så gott!

    SvaraRadera
  7. Liten varm sommarhälsning från Sennan..som du läser när du kommer åter till cybervärlden...
    Maria

    SvaraRadera