torsdag 3 februari 2011

Tur!



Igår fick jag ett spännande brev och jag menar inte det dystra orange kuvertet som visst är i faggorna. (Och där kan det stanna vad mig anbelangar!) Alltså ett brev som verkade innehålla något mer än ett skrivet ark. Glad i hågen öppnade jag. Där fanns en alldeles underbar Ängel. Enligt den änglalika avsändaren så är det en TURÄNGEL. Nu tycker jag att jag har en hel del tur redan i mitt liv men det kan aldrig skada med en speciell Ängel för ändamålet. Visst är det tur att man har goda vänner!!!!

IIIIIIIIIIIIIIIIII

5 kommentarer:

  1. Änglar kan man väl inte få för mycket av. Den är ju jättesöt. Får väl ta fram mina gamla pärmar med "märke" har massor, var ju lycklig när jag kunde byta till mig nån. Det var tider de !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅH, vilken fin ängel. Du kanske samlar på dem, det gör i alla fall jag.

    Kramiz Harriet

    SvaraRadera
  3. Lite extra tur gör ju inget, speciellt när det kommer i sån fin form =)

    SvaraRadera
  4. Så då är det bara att gå in i närmsta affär och köpa lite lotter, då. Storvinsten kanske bara ligger där och väntar på dig.

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer. jag samlar väl inte precis på Änglar, men visst blir man glad när man får en fin Ängel av änglalika vänner.

    SvaraRadera