lördag 27 februari 2010

Dator lekar....

Har några timmar över ( tänk att ha det!) innan vi ska avlägga ett besök hos barnbarnen.
Äntligen! Det har blivit ett lågt besöksuppehåll på grund av ditt och datt, men idag ska jag få krama dom små.
Som sagt medan jag väntar på avresan så grejar jag lite med min blogg. Har lagt in lite bilder på mina hantverk. Egentligen skulle jag vilja att allt som syns på bloggens vänstersida skulle ligga utanför själva skrivrutan. Men jag vet inte hur man kan ändra på det...någon som kan vägleda mig? Om det nu går vill säga....

©

7 kommentarer:

  1. Nej, är för oteknisk när det gäller bloggutseende. Hoppas nån annan vet.

    SvaraRadera
  2. Jag har hittat en sida med allehanda tips http://fixa-din.blogspot.com/
    du kan söka där.

    SvaraRadera
  3. Imse, vi kan inte vara bäst på allt.....

    SvaraRadera
  4. Cici, jag har kikat in där men fattar inte hur jag ska göra i alla fall....

    SvaraRadera
  5. Wordpress är mycket bättre än blogger. Kanske kan du bara välja en ny layout? Det finns ju ganska många att välja på.

    SvaraRadera
  6. Mattias, jag har blogg.se på den andra bloggen och när jag skulle starta upp skrivarbloggen, fick jag tips om blogspot... kanske wordpress blir nästa steg...?
    Men jag vill helst lära mig mera det är väl det som är grejen....

    SvaraRadera
  7. avlägga ett besök - ett lustigt uttryck - jag menar ordet avlägga...

    SvaraRadera