måndag 1 februari 2010

Varm källa???


Idag passerade jag förbi tomten som tidigare var bebyggt. För ett par månader sedan så var plötsligt huset väck...Gissa om man blev förvånad. Ett par dagar tidigare hade det stått där som vanligt och så hipps vipps så var det tomt på tomten. En lite skrothög var kvar som det brann en liten eld från och ta mig tusan ryker det inte än???

Det är korkat att bli författare. Det enda som kompenserar är den totala friheten.
Citat av Roald Dahl.

Jag kan bara hålla med. Vissa dagar tar jag mig friheten att låta bli!
©

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12 kommentarer:

  1. Kommer ryka där till dess nån släcker. Mycket spån kola i tror jag, men till våren släcker de nog får vi hoppas. Jo, fort var det borta. Från ena veckan till nästa.

    SvaraRadera
  2. Vi badtanter såg det där då vi for förbi för fjorton dagar sen. Det ser nästan lite läskigt ut. Det konstiga är att det dröjde ett bra tag innan det uppstod.

    SvaraRadera
  3. Mats jag tycker att elden borde ha frusit bort vid det här laget!

    SvaraRadera
  4. Cici, ja ett tag trodde jag att den slocknat...men idag rök det ordentligt i kratern.

    SvaraRadera
  5. En snabb bild ska jag bara meddela, stannade bilen slet fram kameran, knäppte en bild och snabbt in i bilen igen.

    SvaraRadera
  6. Det är lika vacker för det :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Oj jag såg hur det rykte men missade att huset var borta. Hm kanske jag håller på att bli en sån där förvirrad mamma =)

    SvaraRadera
  8. Tack P...
    Men MMA, inte är du förvirrad... men kanske lite synsvag!

    SvaraRadera
  9. I dag var det inte bara rök, det glödde också!

    SvaraRadera
  10. Aj då...kan det vara en varm källa trots allt...som är glödhet!!!

    SvaraRadera
  11. Hej ! tro d eller ej, men det ryker ÄNNU från den högen! helt otroligt ju.. mvh Lisa

    SvaraRadera