fredag 26 mars 2010

Ännu en kvinnodag....



Idag, den 26 mars är det ännu en namngiven dag. Visserligen har Emanuel namnsdag men någon har hittat på att kalla dagen för: Skitsnygga Jävligt Smarta Kvinnors Internationella dag!!! Motiveringen lyder: Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen; en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten. skrikande: Ho Ho kan någon ge mig lift?

Själv undrar jag vem som kommer på alla tokerier...Tur att det är valfritt att både fira och ansluta sig! Ha en trevlig helg, snart är det måndag....


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

6 kommentarer:

  1. Var i hela friden hittar du allting? Jag tror i alla fall att jag hoppar över firandet av den här dagen. Liksom jag hoppade över våffeldagen och många andra dagar.
    Är det du som beställt dessa snömassor som verkar ha parkerat över N-träsk?

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg själv! Simma lugnt och skriv mycket!
    Själv kämpar jag med kursbrev 1 i novellskrivning.

    Harriet

    SvaraRadera
  3. Men Cici hur kan du tro att jag har sådana gåvor??
    Vi är i Bureå och HÄÄÄR har dom snö...
    Ska jag ta med lite tycker du???

    SvaraRadera
  4. HaGu; Simma ?? Här simmas inte, vi skottar!!!
    Visst är det roligt att gå novellkursen? Det tyckte då jag.

    SvaraRadera
  5. Oj, äntligen en dag även jag kan begripa meningen med :D

    SvaraRadera
  6. Gubben; jag visste att du skulle förstå!

    SvaraRadera