tisdag 23 mars 2010

Roligt projekt!




Vissa dagar är roligare än andra. Igår hade jag nöjet att följa med en grann grannfru till Staan för att agera bollplank. Bed&Breakfast, Gränden har adopterat ut sina rum till olika företag och föreningar i Skellefteå området. Man får då sätta sin egen prägel på rummet. Sandströms Innovation ( båtfabriken i byn) Ska alltså inreda ett av dom åtta rummen med ett marint tema. Fattar ni hur kul det är??? Jag ska lägga upp bilder på slutresultatet senare.



©

18 kommentarer:

  1. Vad roligt du får ha det då! Det blev säkert jättefint.

    SvaraRadera
  2. Ja roligt, roligt! Men det är inte verkställt än... att tänka är också kul!

    SvaraRadera
  3. jag tycker det här du visar här inte ser ett dugg inbjudande ut - det tror jag inte heller att du tycker inger - bara du får fria händer att omvandla miljön så den ser inbjudande ut - så blir det nog något helt annat... (men rishjärtat kanske du inte behöver sätta upp på väggen ...)

    SvaraRadera
  4. MJ, det kommer att bli jättefint, du ska få se...
    Näää rishjärtat lämnar jag inte!

    SvaraRadera
  5. Har svarat dig i min blogg. Jag har lagt ut arkiv på min blogg nu. Hoppas det blir enklare att hitta nu. Annars får du säga ifrån. Var det något speciellt inlägg du ville läsa? Jag kan kanske hjälpa dig att komma dit isf menar jag.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Verkar vara en kul idé att få sätta sin prägel.

    Harriet

    SvaraRadera
  7. Smulan, Tack då ska jag kolla...nä inget speciellt men ibland vill man bläddra lite! fast egentligen ska man blicka framåt!

    SvaraRadera
  8. HaGu, ja jag tycker det är en kul idé!

    SvaraRadera
  9. Nog fattar jag det! Vill du låna en ångmaskin :D

    SvaraRadera
  10. Gubben, nu är du ute och cyklar ..igen! Här i vår By så tillverkas moderna båtar med moderna motorer! va trodde du...att jag bor i en stenåldersby kanske???
    Du är välkommen att besöka en modern plastbåtsindustri och köpa dig en fräsig båt och så kan du ligga en natt eller två i det marina rummet....

    SvaraRadera
  11. Ett marint tema? Ok,.kan ett gemensamt sovrum för sjösjuka kustjägare vara nå´t? Du vet, omgivningen gungar så skönt när man är sjösjuk, och en del vätskor är i rörelse, man vill så gärna ropa land ohoj. Segla tryggt vidare mot solnedgången på livets stormiga hav.

    SvaraRadera
  12. Hoppas att jag fattar rätt...e de du som ska inreda...styrbord och barbord kanske kan trigga igång...Ha det..Maria

    SvaraRadera
  13. BL,Det vore nåt det!!!
    Det kommer att finnas en frälsarkrans ovanför sängen och en tross som sänggavel...I say no more!

    SvaraRadera
  14. Maria i Sennan, jag är bara ett bollplank, en idè spruta! Men oj så skoj...skepp ohoj!

    SvaraRadera
  15. mats i träsket25 mars 2010 kl. 10:31

    Maritimt tema, måste väl bli vattensäng då. Vattensängens återkomst minsann, var tog den vägen?? Länge sen den trenden var i ropet!!

    SvaraRadera
  16. Men så skojsigt! Ser fram emot bilder på omvandlingen.

    SvaraRadera
  17. Mats i Träsket, dom har väl flutit bort...eller dunstat! jag har provlegat i en sådan där skvalpbädd, men gillade det inte.

    SvaraRadera