söndag 13 juni 2010

Vad hände?


Oj då...
Vad hände?
Ett par tryck och så var bloggen förändrad, i alla fall till utseendet.
Nu till helgens trevligheter...

Fin träffbild!


Helgen har varit mycket angenäm med goda vänner på besök.
Det utlovade regnet uteblev men blåsten anlände. Trots den starka vinden så tillbringade vi den mesta tiden utomhus. Ett par golfrundor spelades och Blåsröret och Darttavlan som vi fick i present invigdes.
När dygnet bytte datum spelades det sedvanliga partiet Rummy!
Goda vänner är det bästa som finns....



Alltså vi spelar inte om pengar, mynten används bara för att markera hur många gånger man köpt ett kort. Man får bara göra tre köp per spel.


©

12 kommentarer:

  1. Det måste vara smittsamt det där som härjar på bloggarna just nu. Nästan alla byter utseende, man blir ju alldeles vill! Men jag gillar att bloggarna är ljusa, det blir så mycket lättare att läsa för oss lite skumögda.

    Jag ser att du har laddat upp med jordpåsar, så det ska väl planteras förstår jag.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om korten och pengarna hänger på väggen.....hi hi hi

    SvaraRadera
  3. Här blåser förändringarnas vind må jag säga. Det är sannerligen nyttigt för en åldrad hjärna som min. Trevlig och talande inramning!

    SvaraRadera
  4. Snyggt, tycker om ljuset i bloggen. Du kanske skulle hjälpa mig med min nya mall. Gillar böckerna i bakgrunden, passar dig bra.

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev!! Här har det både regnat, haglat och blåsit allt på samma gång.

    Ja, vänner är allt!

    /Mia
    http://mias.blogg.se
    http://www.meraord.se

    SvaraRadera
  6. Den här bakgrunden e ju som gjord för dej..kul med nyheter eller hur..ha det..Maria

    SvaraRadera
  7. Cici, ja en ljus bakgrund är att föredra. Jordpåsarna är husbondens.

    SvaraRadera
  8. Åsa, det blev kanske lite uppåt under kvällen....

    SvaraRadera
  9. Ingabritt, jag tycker din nya inramning är så fin men ville ju inte härmas...

    SvaraRadera
  10. Eva, tack! jag valde bara en av de förslag som presenterades i designfältet, tryckte och hipps vipps så ändrades det.

    SvaraRadera
  11. Marie, vi har haft kraftiga vindar men sol hela helgen. Regnet kom i natt...

    SvaraRadera
  12. Maria i Sennan, ja den passar mig bra, får duga tills vidare i alla fall!

    SvaraRadera