tisdag 31 augusti 2010

Sista dagen....



Så har vi då kommit till sista dagen i Augusti månad för denna gång. Måste säga att jag gillar det. Är man en höstmänniska så är man. Underbart att känna den rena klara luften leta sig ner i lungorna. Skönt att slippa en massa insekter som följare när man vandrar i skog och mark. Förväntansfullt ser jag nu fram emot lite mer skrivartid.....
Kossorna har också kommit på plats, tvärs över vägen. Bilden är från samma tid i fjol...
Medan de äter gräs och idisslar så mal mina tankar på med den nya texten....Bara det inte blir skit av den också.....


//////////////////////////////


13 kommentarer:

  1. Sista dagen för mig också....att få träffa mitt äldsta barnbarn innan han åker tillbaka till Thailand där han bott i 3 år. Han har varit hemma i 3 månader men jobbat för det mesta så man har inte kunna träffas så ofta. Men i kväll åker vi in till Sthlm och äter middag tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Då kanske man får ett läsprov här så småningom, spännande.

    Kan jag be dig om en tjänst? Jag gör det i vilket fall som. Det lät på Malin som om det var svårt att kommentera på min hundblogg. När du har tid - kan du prova, så får jag höra hur det är ställt där.

    SvaraRadera
  3. Aldrig i livet att det blir skit. Du är en stjärna!! Kram

    SvaraRadera
  4. Kom Pörtet fram idag?

    SvaraRadera
  5. ÅsaÖ. alltid trist att skiljas från sina kära, tur jag har mina nära....Rimma i dimma!

    SvaraRadera
  6. Cici, vi får väl se om det blir nåt som sagt.... har kommenterat på din hundblogg, enda skillnaden mot Byrackan-bloggen är att man måste verifiera sig, annars gick det fint.

    SvaraRadera
  7. V-A, även stjärnor faller eller slocknar!!!

    SvaraRadera
  8. A-M näää inget matnyttigt i lådan, jag fortsätter vakta!

    SvaraRadera
  9. Då måste den anlända idag!
    Vilken tur att pörtebröd har lång hållbarhet även efter utgånget datum.

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna för dig och din nya text. "Att skriva är en rysare" skrev kloka marmoria en gång till mig. Hon har så rätt....
    Idag är det 1:a september och jag älskar känslan av att hösten är nära :)
    Må gott idag!

    SvaraRadera
  11. Höstmännska' det e nog vad jag också är..sen det där med att skriva..int' blir det skit int'
    Ha det..Maria

    SvaraRadera
  12. Just det - vad menar du med att det blir skit.
    Fram med lite själförtroende.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera