söndag 13 mars 2016

Antika skrifter!



Under helgen har jag rotat fram gamla texter från förr. Verkligen från förr.....från den tiden då jag sparade texterna på disketter....hur gör man med dom nu????
Läst spridda rader och kan inte låta bli att förvånas över mängden klotter som fallit i glömska.
Vissa med rätta! 
Men vissa rader kan jag nog stå för även idag.
Nu försöker jag att inte titta alltför mycket bakåt men det har trots allt format mig.
Vet dock inte om jag är så intresserad av att skriva något längre stycke mer. Kanske nöjer jag med bloggandet, brevskrivandet och inköpslistorna!
Kanske skriver jag något helt fantastiskt som världen bara måste få läsa.
Visst är väl livet spännande ibland??
Nu ska jag dessutom utföra en spännande promenad till affären.
Isen ligger som ett pansar på gångvägen, som tillika sluttar en aning.
Om jag inte halkar ur kyrkboken så hörs vi igen......



IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


5 kommentarer:

  1. Hoppas du har broddar och stannar i kyrkoboken ett tag till

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Bra. Och snart är det eftermiddag och då kan man ta sig en whisky.

      Radera
  3. Måste bara vädra Peggan först, men så fort den är inlåst i garaget så kan jag blanda ut isen......

    SvaraRadera
  4. Jag har halkat omkring i Lycksele i dag och konstaterat att det är mycket mindre riskabelt att röra sig på landsbygdens vita snö. Särskilt om man har sparken med sig.

    SvaraRadera