fredag 11 mars 2016

Tidstjuv

Skulle bara snabbt skriva ett inlägg innan jag förflyttar min lekamen ut i naturen. Men vad händer....???
Jo min dator vägrar samarbeta.
Igår installerade jag äntligen Windows 10, efter att min hjärna nötts ut av påminnelserutan som poppat upp hela tiden.
Det tog sin tid.
Kände mig nästan lite duktig att jag klarat av det utan hjälp.
Men nu är jag inte så säker på att jag gjort rätt.
Tar en evighet att starta upp.
Kommer inte in på min vanliga sökmotor.
Nä detta känns inte bekvämt alls.
Måste ut och lufta mig.
Kan man byta tillbaka till Windows 7 ?????
Undrar om detta inlägg kommer iväg till rätt plats.....

2 kommentarer:

  1. Jag har förstått att de tär många som får problem när dom uppgraderar till 10:an och därför drar jag mig i det längsta för att göra det. Detta inlägg kom i alla fall tillrätta.

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Känner igen tjatet men efter att ha konsulterat expert (barnbarnet) avstår jag. Det finns inga fördelar för mig anser han. Där emot en massa för den som tjatar. Så, mig får dom inte dit.

    SvaraRadera