torsdag 3 mars 2016

Min mening.....

Vad är meningen med allt egentligen?
Med att starta om en blogg till exempel....
Ja det har jag grubblat på under morgonens "straffrunda" i skogen nära mig.
Det är alltför förmätet att tro att jag hux flux ska hitta förmågan att placera rätt ord på rätt ställe, utan ansträngning.
Så korkad är inte ens jag.
Förhoppningen är att hitta någon form av lust igen. 
Tiden fram till döden måste ju kunna fyllas med så mycket trevligheter som möjligt....eller....???
Jobbar vidare efter tesen: Meningen är att forma meningar med viss mening!
Vi får väl se vart det bär....


Tills vidare så läser jag gärna vad andra skrivit!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. En gång skrivare alltid skrivare, tror jag. Jag berörs av dina ord, nu som förr. Du vet ju vad jag ska göra den närmaste tiden, så det blir nog inga blogginlägg men jag ska mailledes anförtro dig något. Kram tills vidare

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Hoppas att det stämmer att skrivandet finns kavar där någonstans....Ha det så bra.

    SvaraRadera