torsdag 8 april 2010

Trallallalaa.......

...nu blir jag borta ett tag!

10 kommentarer:

  1. Jaså minsann?!! Vad ska mina goda fru göra då?

    SvaraRadera
  2. Hm, så där utan vidare? Ja ja, egensinniga, envisa fru...
    Snällt ändå att du lämnade lite bullar efter dig :D

    SvaraRadera
  3. Va?! Hur länge är ett tag och varför verkar du så glad?

    SvaraRadera
  4. Kalmera er mina vänner jag återkommer på måndag. Nu ska jag gå till bussen....han som ta folke....
    Ha det bra och käka bullar, själv ska jag äta finare än så....
    tralllallla....................

    SvaraRadera
  5. Ååh, härligt att du är så glad :) Njut!!!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Ojdå, undrar vad som står på?

    SvaraRadera
  7. Har lagt in dig på min blogg så jag kan följa dig på avstånd!
    Kolla gärna in hos mig!
    http://asaoman.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Låter som om du ska ut på vift. Då har du nog något trevligt att berätta när du kommer tillbaka. Vi finns kvar.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  9. Inger har varit på kändisparty hos mig i Stockholmia.....
    Kul Polargrevinnan att du tittat i hos mig! Jag har kikat in på dina fina glasskulpturbilder (vicket ord!)

    SvaraRadera