måndag 12 april 2010

Tre glada dagar!



Benen värker, fötterna protesterar, börsen dammar, ögonen svider, viktkurvan är en katastrof....men framförallt har hjärtat fått näring!!!! Att göra en resa med en god vän, för att överraska en fantastisk häxkvinna, och träffa idel glada och stolliga kvinnor är helt underbart roligt!
Femtiotre bilder ( några SKA raderas) som påminner om tre hektiska dagar i Storstaan!
Så småningom ska jag berätta mera, men idag ska jag samla ihop mig, tassa på i ullstrumpor och förbereda för ett besök av tre andra damer från Byn, det är dags för "Tjejträff" i mitt Pörte.

©

15 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Det ska bli spännande att höra vad du har haft för dig. Trädgårdsmässan kanske fick ett besök?

    SvaraRadera
  2. Tack Cici!
    Näää någon Trädgårdsmässa hann vi inte med. Shopping tar tid!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Vars tog mitt inlägg vägen...Syberrymden tog den....bäst att skriva ett nytt!
    Tusen tack Inger att du kom och förgyllde mitt "kändisparty". ALLA blev så förtjusta i dig med din dialekt och ordförråd. Ghostwalk med fiskeprat mm mm mm. Oh vilka härliga väninnor från Norr sa dom. Stor kram från partypinglan!

    SvaraRadera
  5. Vilken populär "bond"brud!! Jag kan bara hålla med! Det har varit läskigt ROLIGT!!

    Kram Vivi-Ann

    SvaraRadera
  6. Häpp! Finns det verkligen inte något som kan hejda dessa utsvävningar? :D

    SvaraRadera
  7. Nä, Gubben, vi andra får nog bara stå och se på från utsidan. Så orättvist!

    SvaraRadera
  8. Åsa, det är jag som ska tacka ( provade skriva ett inlägg på din blogg men det funkade inte, for väl ut i rymden det med..)
    Fiskeprat är aldrig fel....

    SvaraRadera
  9. V-A, ja du får då till det...Bondbrudar!!!

    SvaraRadera
  10. Gubben, får jag påminna dej om din egen utsvävning...isfiske med herrar och tillbehör!!!!
    Det kommer du väl ihåg?? Inte alls länge sedan!

    SvaraRadera
  11. Cici, var nu inte avis...du som är Stockholmsböna på riktigt!!!
    Och jag ska dela med mig ...en del...!!!

    SvaraRadera
  12. Jag känner att jag måste sväva ut lite snart, det är därför jag är avis.

    SvaraRadera
  13. Skönt att du är hemma igen, nu är ordningen återställd. :)

    SvaraRadera
  14. Cici, kanske att din syster kan bjuda ner dej...?

    SvaraRadera
  15. Ulvhilda, ja det är skönt att vara hemma...men nog är jag lite i o-ordning än....men ge mig en vecka då ska det väl kännas som vanligt igen.

    SvaraRadera