måndag 23 november 2009

En trist följetong....

Nu börjar mitt tålamod tryta!
Har ju försökt att delge er en text som jag haft på Skrivarsidan. Jag skrev den för två år sedan och det är absolut ingen höjdar text, utan det är bara som så, att den här texten har fått 5847 tillslag. Mest av alla mina drygt sjuttio publicerade texter.
Men som sagt jag får hela tiden fram en "flärp" som påstår att det är fel HTML-kod.
Har provat konvertera och spara den som ett text-dokument men icke sa nicke att det går....
Om den dyker upp så blir allt Frid& Fröjd i mitt lilla pörte.... Ja så heter nämligen texten
Frid&Fröjd.

8 kommentarer:

  1. kanske den texten inte ska delges. Så fort man möter motstånd kan en bra regel vara att lägga ner :-).......

    SvaraRadera
  2. MVG, som aldrig har mött annat än motstånd i sitt liv, och ändå inte lagt ner, tycker nog tvärtom. Lägg inte ner!

    SvaraRadera
  3. HaGu, ja ibland kan det tydas som ett tecken, men ger man upp så lär man sig mindre. har tidigare citerat min vän&granne: Det krävs ett visst motstånd för att utvecklas!

    SvaraRadera
  4. MVG, se ovan!
    Att odla orkideer måste väl automatiskt mötas av motstånd!!!!!!!
    jag försöker nog igen....nu ska jag vila mig efter ett par timmar i skogen...

    SvaraRadera
  5. Jo, nog är det lite nördigt att odla orkidéer, det medges, men du anar inte vad det kan leda till om man ger bort en egenodlad orkidè.
    Mitt i veckan, och bara så där, liksom.

    SvaraRadera