tisdag 26 januari 2010

AIK,AIK,AIK....


Heja AIK som vann över Färjestad ikväll!
4-1

12 kommentarer:

  1. Jasså, är det därför det är så lugnt, både ute och på bloggen; det är hockey! Heja AIK!
    Hejar mest på Hadelöf, för honom är jag bekant med.

    SvaraRadera
  2. Cici, jag förstod väl att det berodde på nåt varför han är så BRA!

    SvaraRadera
  3. RW, vadå Hmmmmm, håller du inte på Skellefteå AIK???????

    SvaraRadera
  4. He he... bäst att vara tyst ;-)

    Kram på er :-)

    SvaraRadera
  5. Pennelina, jag är inte en sådan fantast att jag inte acepterar andra bra lag. Faktum är att jag lider med dom riktigt dåliga också!
    Jag gillar att se på nästan all sport,mest hockey och skidsytte!
    Vad är det för lag som härjar runt dej....?

    SvaraRadera
  6. SKIDSKYTTE...nu har jag nog sytt för mycket! Men jag är klar vid maskinen för denna gång så nu ska det väl bli nåt av med skrivandet hoppas jag!

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha...

    Ja, jag är ju född Norrlänning så det är väl Timrå IK och MoDo som varit närmast - men så bor jag ju i Värmland... Du vet det ställer vissa krav ;-)

    Nu är jag av den åsikten att det är kul när alla får komma till och det inte bara är ett och samma lag i toppen hela tiden.

    Kramisar!

    SvaraRadera
  8. Ha, ha ja alla bör få komma till....
    Timrå och MoDo är inte att leka med....

    SvaraRadera
  9. En av mina patienter är med i skidskyttelandslaget, ser som en hök och är pricksäker. Känner mig lite delaktig och småstolt:)

    SvaraRadera
  10. Och ska vara med på OS!

    SvaraRadera