torsdag 14 januari 2010

Spridda händelser



Vill bara meddela er, kära följare att det kommer att bli lite si och så med blogginläggen ett tag. Har lite att pyssla med som tarvar sin tid och min närvaro. Fast igår höll jag på att missa hela tillställningen som jag bestämt mig för att delta i. Men tur nog finns hela händelsen att läsa på Byrackan. Gör det! Ibland blir det på det viset att saker och ting kör ihop sig utan att man kan ändra på det och även utan att man tycker illa vara. Var sak har sin tid! Häromdagen gjorde vi en utflykt till havet för att skotta av snö från en sommarstuga. En trevlig stund för mig som inte skottade utan bara fikade och njöt av vacker natur och glada släktingar. Sedan var det nödvändigt med en tur till Staan för att inhandla viktualier. Närvaron vid invigningen av Compositbalkongfabriken i Fällfors och politikerkonfrontationen om skolans nedläggningshot, blev ett fiasko från min sida men man kan inte lyckas jämt. Detsamma gäller vad skrivandet anbelangar lite av ett fiasko just dessa dagar, men jag kommer tillbaka!

12 kommentarer:

  1. Det är inget misslyckande om du inte skriver jämt eller inte alltid har ursmarta inlägg! Bloggen finns där för dig, inte du för den... och vi försvinner inte bara för att du inte roar oss hela tiden.

    Så, ta din tid du, till det du behöver göra, och gör det med gott samvete!

    Kram från Pennelina

    SvaraRadera
  2. Just det Inger! Visst kommer jag att sakna dina dagliga inlägg men den som väntar på något gott...
    Lycka till med skrivandet!

    SvaraRadera
  3. Du får vara fortsatt duktig min vän! Du hörde vad som sades igår...många gläds åt att läsa bloggarna!

    SvaraRadera
  4. Ja det är jätteroligt attt höra. Så småningom kanske det troppar in lite mer kommentarer också. Har förstått att många funderar på det men inte vågar riktigt än. Tur att det finns dom som inte är rädda fär att göra bort sig!

    SvaraRadera
  5. ...som vi...???? Vi som vågar!

    SvaraRadera
  6. Kom du, när du känner för det!

    SvaraRadera
  7. Hm, vad är det här för tilltag? Jag som så nyligen hittat hit. Nåja, jag får väl böja på min styva nacke, rätta in mig i ledet och hoppas att du inte är borta för länge.

    SvaraRadera
  8. Imse/ Red. jag måste bara lugna ner mina krav på att prestera här ett litet tag, det är annat som ligger på och som måste få ta lite mer plats just nu... men jag kommer nog att figurera en del i alla fall... Svårt att låta bli helt!

    SvaraRadera
  9. Min insats var inte heller så stor, men jag tog då upp yta med barnvagn iaf =)
    Man måste inte blogga jämt, vi läsare finns kvar här tack vare din otroliga förmåga att skriva och formulera dig. Kram från oss

    SvaraRadera
  10. Letade alldeles nyss efter något att använda i mitt eget skrivande, och så hittar jag det perfekta ordet i din bloggpost.
    Viktualier.
    Det knycker jag.

    SvaraRadera
  11. Var så god...
    Ett mycket användbart ord, på min ära!

    SvaraRadera